Kanchanaburi

26 september 2018 - Phitsanulok, Thailand

Woensdag 26 september werden we om 7 uur opgehaald met de bus en werden we op het treinstation van Bangkok afgezet. Langs beide kanten van het spoor stond het vol met eetkraampjes. 7:46 stapte we op de trein een bijzondere ervaring waar je veel van het binnenland te zien kreeg . Deze treinreis duurde een uur , daarna stapte we weer in de bus waar we naar het JEATH. Museum gingen. Wij vonden dit beide niet heel bijzonder , want er was niet veel te zien. Daarna met de groep lunchen waar we wel aan toe waren.

Toen naar the bridge on the river kwai, omdat je de geschiedenis kent was het leuk om te zien. Deze dag was het 39 graden en totaal geen wind. Je was blij dat je de bus weer in ging met zijn airco. Daarna doorgereden naar het Ereveld, dan besef je hoeveel mensen er zijn overleden voor die spoorlijn.

Moe en warm kwamen we aan bij het tweede hotel ( Aurora hotel ) . Ieder had een eigen blokhut en je douche was in de buitenlucht. Wij hadden nog even lekker gezwommen en gegeten bij het hotel die avond. Mede ook omdat er niets anders in de buurt was . Morgen vertrekken we om half 8 naar het volgende hotel.