Indrukwekkende dag

25 september 2018 - Bangkok, Thailand

Vanmorgen om 8 uur gingen wij  met onze groep met het openbaar vervoer naar Co van Kessel. Co van Kessel was een Nederlander die vond dat het te druk was op de weg met auto’s en dat je sneller met de fiets was.

wij gingen vandaag fietsen in Bangkok WAANZINNIG  . Door smalle steegjes en door Chinatown. We hadden 3 geweldige gidsen , ze deden het super leuk en loodsten ons veilig overal doorheen. We hebben 3 uur gefietst en 14 km afgelegd. Mijn WoW moment was de grootste staande Boeddha in het oude gedeelte van Bangkok. De serene stilte wat daar omheen hing greep mij wel. Het was stil met mensen en de monniken waren aan het studeren. Daarna met zijn alle geluncht en toen kon ieder zijn eigen gang gaan .

Wij zijn met de taxiboot naar de Wat Pho gegaan. Indrukwekkend door de hoeveelheid Boeddha’s die er staan , maar zeer zeker ook door de grootste liggende Boeddha van 46 meter lang. Op de Wat Pho bevindt zich ook de echte gouden  Boeddha.

Terug naar het hotel zijn we weer met de watertaxi gegaan , heel druk en heel veel geschreeuw maar toch ook weer georganiseerd. In een woord een geweldige dag !!! Morgen vertrekken wij om 7 uur naar het volgende hotel en dit gaan wij doen per trein.

1. Mandy:
    Wat mooi!!
  2. Pauline:
    25 september 2018
    Leuk jullie verhaal en enthousiasme te lezen . Deze staat zeker op mijn Bucket list 🤪
  3. Patrick:
    25 september 2018
    Hahaha....lachen, gewoon dáár op de fiets, zie het helemaal voor me! Gelukkig heeft Ralph goed getrained laatst en wat extra km's weggetrapt. Maar klinkt interessant allemaal, en als wéér een hele bijzondere ervaring - 😘😘 Veel plezier morgen 🚂🚃🚃🚃
  4. Yentel.:
    25 september 2018
    Super leuk om te lezen !
  5. Naomi:
    Ik ben jaloeeeeerss !!!!!! Ooit .. ☺️