Rondreis Java & Bali

22 maart 2024 - Bandung, Indonesië

Woensdag 20 maart 18:24 uur Jakarta tijd

Dinsdag 19 maart om 15:15 uur  vertrokken wij van Schiphol met Quatar Airways.
Het vliegtuig was totaal niet vol en mochten overal zitten waar we wilden ( heerlijk , 6 uur later hadden wij onze eerste overstap
in Doha. Daar moesten wij ongeveer 3 uur wachten voor de overstap de transfer loket door was bijna topssport, zo snel dat het ging.
De volgende vlucht was 8 uur , kist zat helemaal vol. Ik heb veel geslapen , Ralph wat minder.
De controle op Jakarta Airport was heel streng moesten veel registeren voordat wij het land in mochten.
Onze reisleider Chacha stond klaar en onze groep bestaat uit 23 personen.

Bij het hotel aangekomen hadden wij 1.5 uur even tijd om op te frissen. Daarna hebben wij heerlijk gegeten in Restaurant Batavia.

Donderdag 21 Maart :

Om half 8 verzamele om een wandeling te maken over Chinatown markt.
Het is toch bewonderswaardig hoe al het vlees en vis in de zon ligt zonder koeling. Op de markt was er ook een chinese tempel, alles zo goed onderhouden en behouden. Nu onderweg naar de Botanische tuinen.