Dag 3 & Dag 4

24 maart 2024 - Bandung, Indonesië

Dag 3 :

Naar de Botanische tuin in Bandung deze tuin bestaat uit 87 hectare en de president woot hier . Ze hadden vele soorten bamboe
de soort die de grootste is groeit 20 cm per dag. Heel veel vrouwen uit onze groep zijn lek geprikt, ik wel te verstaan 11 keer en jeuken dat het doet en geen kleine plekken.

Dag 4 :

wandeling door Bandung , kwamen in kleine straatjes en uiteindelijk bij de laatste poppenmaker van Bandung en van zijn generaties poppenmakers van zijn familie. Deze meneer was 70 jaar en nog zo trots op zijn  vak. In de middag zijn Ralph en ik nog even alleen door Bandung gelopen want wij zagen een heel mooie winkeltje met mooie beelden en potten. ( en jullie begrijpen wij zijn niet met lege handen weggegaan hahahah ) . In die middag een flinke regenbui gehad die ongeveer een uurtje duurde, hierdoor gingen wij wat drinken bij Bandung gallery. Ralph een lekker biertje en ik een colaatje en daar hebben wij toch heerlijke springrolls gegeten . De serivce is hier zo anders , ze trokken een plastic handschoentje aan om ralph zijn glas vast te houden om zijn bier in te schenken de rest van de fles werd koel bewaard voor hem in de koelkast ( waar kom je dit nog tegen ) .

1. Patrick:
    24 maart 2024
    Terecht! Ralph verdient koud bier, en eigenlijk HET HELE JAAR DOOR op deze manier behandeld te worden!!! Leuk hoor, ik lees verder graag mee 😘😘
  2. Falentijn:
    24 maart 2024
    Hi wat is springrolls ?
    Was jou cola ook wel koud
    Wat erg dië muggen beten heb je creme bij je
    Liefs Pa en ma
  3. Ralph&Cyn:
    Hi mam en pap,

Springrolls zijn kleine loempia's en mijn cola was zeker ook koud. Tegen de muggen heb ik hier spray gehaald is veel sterker dan die in Nederland en creme gekregen voor de jeuk en dat helpt goed.
  4. Kelly:
    25 maart 2024
    Nou zulke service willen we hier in Nederland ook wel! Ben erg benieuwd naar jullie aanwinsten uit het winkeltje. Lekker genieten van alles. En een dikke kus van Tess!! Liefs van Kelly, Jeffrey & Tess
  5. Margie Eysbroek:
    25 maart 2024
    Hey lieverds,leuke tripjes doen jullie en de eerste aankoop is gedaan ,zal wel weer een pracht exemplaar zijn.
    Liefs van ons

Jouw reactie