Bangkok/ Hua Hin

3 oktober 2018 - Hua Hin, Thailand

Aangekomen met de nachttrein in Bangkok eerst ontbeten in 5 sterren hotel “ Amarai”. Daarna door naar het Mae Kong treinstation, het bijzondere hieraan is dat de kraampjes van de markt op het spoor staan en 4x per dag plaats maken voor de trein die er dwars doorheen gaat.

Toen door naar de kokosnoot plantage, hier kregen wij uitleg wat ze allemaal met de kokosnoot en de boom doen. Ze gebruiken echt alles , stam , blad, noot, schil etc.

Hierna doorgereden naar de floating market “ Damnoen Saduak” Heel druk maar heel leuk om te zien.

Onderweg naar het hotel onze laatste ”excursie “ naar de apen tempel. Zogenoemd vanwege de los lopende apen.

Vanaf nu kunnen we heerlijk uitrusten , de eerste 3 dagen in hotel “ Kiang Haad Beach” en vanaf zaterdag naar onze laatste bestemming “ het Veranda Resort” voor een week .

1. Patrick:
    3 oktober 2018
    Nou, nou.....alles telkens gelezen en beetje meegenoten. Maar wat is het 'hard werken' he? 😅😅

Ben blij dat jullie vanaf nu, verdeeld over 3 dgn en daarna nog een week op laatste bestemming, heerlijk kunnen uitrusten🙈🙈
  2. Simone:
    3 oktober 2018
    Nog even en dan relaxen met zijn twee! Heerlijk en mooie foto’s ❤️