Woensdag 13 maart 2019

13 maart 2019 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Vandaag met een Uber naar de Jumeirah Moskee geweest , voor mijn 25AED ( 6,00 euro ) kregen we een rondleiding maar stond er ook koffie ,thee en koekjes klaar in de mooie ontvangst ruimte. De dames moesten lange broek, lange mouwen en hun haar bedekken . Heren werden verzocht een broek over de knieeen te dragen.

Hierna gingen wij met de taxi naar de monorail, hiermee gingen wij naar de palmeneilanden. Alles straalt luxe uit en veel dure auto's , maar voor de " gewone burger niet te betalen . v.b. een hamburger 25 euro .

Toen wederom een uber genomen naar de Souk , heel toeristisch maar super lekker gegeten.

Taxi genomen naar Emirates Mall , veel expats hier , heel groot en hele dure winkels .

Daarna weer een uber genomen naar ons hotel.

Ralph en Jef zijn super gelukkig met iedere luxe uber die er verschijnt .

Morgen weer een druk programma in het verschiet .

Heel opvallend hier in Dubai is , dat het super super schoon is overal . In oud Dubai en nieuw Dubai

1. Patrick:
    13 maart 2019
    Erg leuke update en ditto foto's weer, geniet lekker dóór daar enne.....beetje geld uitgeven, iets moois kopen, mag best hoor 😉😘👍🏼
  2. Falentijn:
    14 maart 2019
    Ziet er mooi uit wordt dus geen hamburgers eten is al het eten duur daar xx en ma